Yeni yıl hedefi zinciri yazıları gelmeye başlar

2015in ilk günlerinde yazmış olduğum yazıda davet ettiğim arkadaşlarımın yazıları beni çok mutlu etti. Yazımın başında Burçin’e, Tuğçe’ye ve Erdem’e teşekkür edeyim, çok güzel yazılar olmuş ellerinize sağlık umarım hedeflerimi gerçekleştirebiliriz.(henüz Tuğçe’ninkini okumadım, sebebini aşağıda yazdım).

On gün önce yeni yıl yazımda Ff, Fb ve Twitter’a iki hafta boyunca girmeyeceğimi söylemiş ve  bir nevi kendime meydan okumuştum.  Daha önceleri sosyal medyadan uzak durmak istediğim zamanlar Twitter ve Facebook’ta hesaplarımı donduruyordum.  Bu da bana yeterli geliyordu. Şimdi ise hesaplarımı dondurmama rağmen, bunu başarmaya çalışmak benim için biraz zor olduğunu itiraf etmeliyim. Bu süreçte neredeyse şifresini unuttuğum Tumblr hesabımı  hatırlayıp, oradan azcık aktifleştim. Çok güzel görseller paylaştım tumblrda ^^ Geçen hafta birkaç kez twitter ve fb’a da giriş yaptığımı itiraf edeyim. Alışma sürecini geçtiğim bu ikinci hafta ise bu hesaplarıma giriş yapmadım.. 30 günlük bir meydan okumayı daha sonra denemeyi düşünüyorum.

Gelelim yeni yıl yazılarına,

Öncelikle Burçin’in nam-ı diğer Neşe Rüzgarının yeni yıl yazısını çok sevdim.  Tam bir kitap kurdu olan Burçin’in okuma listesi kesinlikle okumaya değer, hatta ben de okuyacağım kitapların bir kısmını da buradan seçmeyi planlamaktayım. Ayrıca yazıda dikkatini çekecektir, kişisel ilişkilere de özellikle değinmiş. “Enerjimi tüketen insanlarla yolları ayırmak” Yeni yıldan öte hayat boyu hedef resmen. Geçmişte hayatınıza giren ve enerjinizi bitirip tüketen insanları hatırlayınca ister istemez insanın yüzü buruşuyor, ama hayatınızdan çıkartabilmişseniz ne ala:)O da person of interest’i bitirmek istiyor ^^Burçin’in yeni yıl yazısını okumak için burayı tıklayın: https://neseruzgari.wordpress.com/2015/01/09/ismarlama-yeni-yil-yazisi/

Aynı gün içinde Tuğçe’den de bir yazı geldi, ama bana sadece bir bildiride etiketlendim diye Facebook bildirim maili geldi. 18 Ocak’ta sosyal medya orucum bittiğinde sanırım okuyabileceğim.

Bu arada Facebook, hesabımdan giriş yapmadığım için şu şekilde mail geliyor. Tülaaay nolur geri dön diyor, ama azcık daha beklesin 🙂

face-bildirim-geri-dön-geri-dön-nolur-geri-dön2015 yılı hedefleri yazısını yazmama teşvik eden Ahmet ağabeyden de çok güzel bir yazı geldi. http://blog.ahmetalpat.com/tr/2015-hedefleri/  Ahmet abi listesinde şuna değinmiş, Karıma 2 haftada bir çiçek/ufak bir hediye almak. Bunu sürekli yapacağından şüpheliyim, ama sürdürürse de destekçisiyim.

Yeni yıl hedefleri zincirine ise Erdem‘den de çok güzel bir yazı geldi. Erdem, kendi blogu olmadığı için (blogu yok ama Açık Bilim‘de yazıyor:) benim blogumda yayınlamamı rica etmişti. Buyrun Erdem’in yeni yıl yazısına da buradan erişebilirsiniz: https://bilimhatunu.wordpress.com/2015/01/15/erdem-erikcinin-2015te-yapilacaklar-listesi/

Yeni yıl yazısı zinciri davetimi kabul edenlere teşekkür ederim. Şimdi yazarken farkettim ilk gelen yeni yıl yazılarının 3ü de Moleküler Biyologlardan 🙂 18 Ocak’ta soşıl medya açılışımızı yaparız artık. Bu yazım da Facebook ve Twitter’a otomatik düşecektir.  Görüşmek üzere ^^

Bir Cevap Yazın

